Betalen, verzenden en terugsturen
Dr. Brown’s heeft een serviceshop, handig voor als u specifiek op zoek bent naar een van onze flessen, spenen of accessoires. Zodra u geregistreerd bent op onze site, kunt u een bestelling plaatsen.
Betalen
U kunt op de volgende manieren betalen bij Drbrowns.be: via Bancontact, Klarna achteraf betalen of Paypal:
– Bancontact is een betaalmethode uit en voor België. Bancontacts online betaalplatform kan gebruikt worden door iedereen met een door Bancontact uitgegeven betaalkaart. Meer dan 20 Belgische banken geven deze kaarten uit. Banken die Bancontact-kaarten uitgeven zijn:
- ABK Bank
- Argenta
- AXA Bank
- Bank J. Van Breda
- Belfius
- Beobank
- BNP Paribas Fortis
- bpost bank
- CBC Banque
- CPH Banque
- Crelan
- Deutsche Bank
- Fintro
- Hello Bank
- ING België
- KBC Bank
- Keytrade Bank
- Nagelmackers
- Record Bank
- VDK Spaarbank.
Wanneer u betaalt via Bancontact wordt u doorgestuurd naar de online bankomgeving van Bancontact. Hier geeft u aan of u wilt betalen door online uw kaartgegevens in te vullen, of via de app. Wanneer een betaalrekening gekozen is, hoeft u alleen nog uw pin in te vullen en de betaling te autoriseren.
– Met Klarna kunt u uw aankopen achteraf betalen. Bij betaling via Klarna worden er €2,36 servicekosten in rekening gebracht. Na ontvangst van uw bestelling moet u binnen 14 dagen betalen. U ontvangt de Klarna-factuur tegelijk met uw bestelling. U kunt betalen via een bankoverschrijving of met iDEAL door in te loggen op ‘Mijn Klarna’.
– Gebruik je PayPal dan moet je je aanmelden met een e-mailadres. Je betaalt met je bankrekening, creditcard of een PayPal-rekening (waar je een tegoed op plaatst) Bij betaling via PayPal worden er €1,50 servicekosten in rekening gebracht.
Verzenden
Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Wij streven er naar om bestellingen, mits voorradig én betaald als volgt te verwerken:
Ons magazijn verzendt pakketten van maandag t/m vrijdag. Op werkdagen vóór 11:00 uur besteld, wordt dezelfde werkdag verzonden.
In enkele gevallen zoals extreme drukte, feestdagen, noodweer, stakingen en foutsorteringen kunnen pakketten enige vertraging oplopen. Wij zijn hierin afhankelijk van DHL.
Wanneer uw zending is overgedragen aan DHL, kunt u uw zending online traceren. U krijgt per e-mail een verzendbevestiging met een link naar de DHL Track&Trace pagina. In uw Track&Trace venster wordt een tijdsindicatie gegeven van de geschatte levertijd. Tevens kunt u in deze mail kiezen voor een latere bezorgdatum of kunt u kiezen om de zending af te halen bij een DHLpakketshop bij u in de buurt.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Als u zich registreert op onze site, kunt u een eigen adresboek aanmaken, waarin u zelf aangeeft naar welk adres de bestelling verzonden moet worden. Handig als u een product cadeau wilt doen.
Verzendkosten
Bij bestellingen < € 50,- worden er € 7,95 verzendkosten in rekening gebracht bij bezorging op een adres in België. Bestellingen worden daarnaast ook bezorgd in Nederland, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk. Hiervoor gelden afwijkende verzendkosten.
Herroepen of ontbinden
Kan ik de koop herroepen? Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Zoals bij elke online aankoop, heeft u 14 dagen de tijd om de koopovereenkomst zonder opgave van redenen te herroepen. Dat betekent dat u het pakket binnen die termijn kan terugsturen aan: Baby Case BV p/a Van der Heijden Logistiek, Diamantweg 70
5527 LC Hapert. De verzendkosten van terugsturen zijn voor uw eigen rekening. De verantwoordelijkheid voor een correcte retourzending van een product ligt bij de verzender, deze dient het product deugdelijk verpakt te versturen. Uw betaling (exclusief verzendkosten) wordt dan binnen dertig dagen teruggestort. Uiteraard geldt dit alleen als het product ongebruikt en niet beschadigd is, in zijn originele en onbeschadigde verpakking zit en voorzien is van de originele factuur, gebruiksaanwijzing, accessoires etc. -zie Artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden voor verdere informatie.
Contact
Meer informatie over bestellen, betalen of verzenden? Neem gerust contact met ons op.
Mail naar service@drbrowns.nl of bel +31 (0)229 28 59 99 (maandag t/m donderdag van 9.00-17.00 uur)